Modernizarea trecerii peste calea ferată de pe Calea Turnișorului, finalizată cu o lună mai repede
Comunicat de presă
Primăria Sibiu a finalizat modernizarea trecerii la nivel cu calea ferată de pe Calea Turnișorului, mai repede cu o lună față de termenul contractual.
“Trecerea este importantă în contextul în care o parte din traficul spre și dinspre zona industrială vest se desfășoară pe Calea Turnișorului. Prin modernizarea pavajului dintre liniile de cale ferată și prin automatizarea sistemului de bariere, această trecere va asigura traversarea autovehiculelor în condiții mai bune. Felicitări constructorului, firma Construcții
Feroviare Mureș SA, pentru finalizarea lucrărilor în termen foarte scurt. CFR efectuează acum probele de funcționare a barierei automate și instruiește personalul. Imediat ce vor încheia această etapă, CFR va putea deschide circulația peste linii, zona fiind gestionată de regionala de căi ferate.” (Astrid Fodor, primarul municipiului Sibiu)
Printre principalele lucrări realizate de constructorul angajat de Primăria Sibiu se numără:
“Trecerea este importantă în contextul în care o parte din traficul spre și dinspre zona industrială vest se desfășoară pe Calea Turnișorului. Prin modernizarea pavajului dintre liniile de cale ferată și prin automatizarea sistemului de bariere, această trecere va asigura traversarea autovehiculelor în condiții mai bune. Felicitări constructorului, firma Construcții
Feroviare Mureș SA, pentru finalizarea lucrărilor în termen foarte scurt. CFR efectuează acum probele de funcționare a barierei automate și instruiește personalul. Imediat ce vor încheia această etapă, CFR va putea deschide circulația peste linii, zona fiind gestionată de regionala de căi ferate.” (Astrid Fodor, primarul municipiului Sibiu)
Printre principalele lucrări realizate de constructorul angajat de Primăria Sibiu se numără:
- Înlocuirea traverselor și a șinelor de cale ferată
- Montarea între linii a unor dale speciale, Sibiul fiind al treilea loc din țară unde se montează astfel de dale (Bodan) și cea mai mare suprafață amenajată până în prezent în România cu acest tip de pavaj
- Înlocuirea barierei manuale și instalarea unor bariere automate, cu sisteme de avertizare luminoasă. Precizăm că vechea barieră se va demonta doar în momentul în care CFR va termina probele la cea automată, aceasta din urmă intrând în operare. În acel moment se vor putea monta și parapeții de siguranță și să se asfalteze și porțiunea de trotuare pe care era așezată vechea barieră.
- Montarea unor camere de supraveghere pe ambele părți ale trecerii peste calea ferată.
Valoarea totală a contractului de lucrări a fost de 4,37 milioane de lei.